Teknoloji

KRAFTON Steam Üzerinde inZOI: Character Studio’yu Yayınlayacak

 
Yaşam simülasyon oyunu inZOI’nin renkli oyuncu topluluğuna özel bir sürpriz olarak KRAFTON, Inc (CEO CH Kim), oyunun karakter özelleştirme alanı olan inZOI: Character Studio’yu  dünya çapında 21 Ağustos TSİ 07:00 – 26 Ağustos TSİ 07:00 saatleri arasında Steam’de ücretsiz olarak yayınlayacaklarını duyurdu. Kullanıcılar ayrıca, 9 Ağustos’ta açıklanan resmî Steam sayfası üzerinden inZOI’yi artık istek listelerine ekleyebiliyorlar.
 
inZOI, gerçekçi grafikleri ve detaylı, derinlemesine simülasyonuyla sürükleyiciliğini katlayan bir yaşam simülasyonu oyunu. Oyuncular oyunda beklenmedik durumlarla karşılaşabiliyor ve birbirinden farklı ve gerçekçi yaşam hikâyeleri oluşturabiliyorlar. inZOI: Character Studio’nun bu sürümü, dünyanın dört bir yanında oyunun erken erişime açılmasını bekleyen oyunseverlere oyunda yer alan benzersiz karakter özelleştirme seçeneklerini deneyimleme şansı sunacak.
 
inZOI: Character Studio 
 
 
Oyuncular, inZOI: Character Studio’nun son derece detaylı özelleştirme seçenekleri aracılığıyla ‘Zoi’ adı verilen avatarlarını oluşturabiliyorlar. Saç uzunluğu ve stili, tişört kolları, yaş, tırnaklar, boy, vücut tipi, ten rengi gibi 250’den fazla özelleştirme seçeneğiyle inZOI, oyuncuları hayal güçlerinin sınırlarını zorlamaya davet ediyor. Ayrıca oyuncular, bu yeni nesil yaşam simülasyonundaki yenilikçi AI özelliği AI Texture’ı kullanarak Zoi’nin kıyafetleri için sınırsız desenler oluşturabilir ve tamamen kendilerine özgü tasarımlara imza atabilirler.
Oyuncular ayrıca kendi tasarladıkları içerikleri kolayca yükleyebilecekleri, başkalarının tasarımlarını indirebilecekleri, beğeniler ve yorumlar aracılığıyla da birbirlerinin tasarımlarıyla etkileşime girebilecekleri yerleşik bir UGC (Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik) platformu olan ‘Canvas’ta tasarımlarını paylaşabilirler. En beğenilen ilk 10 tasarım, Canvas sıralamasının en üstünde yer alarak tüm oyunculara sergilenecek. inZOI: Character Studio’da oluşturulan karakterler ve tasarımlar oyun erken erişime açıldıktan sonra inZOI’de kullanılabilecekler.
inZOI: Character Studio kullanıcıları için çeşitli topluluk etkinlikleri de planlanıyor. ‘Canvas Top 10 Etkinliği’ kapsamında Canvas’taki en popüler tasarımlara sahip ilk 10 kullanıcıya ‘AR Company Oyuna Hoş Geldin Kiti’ armağan edilecek. Ayrıca KRAFTON oyuncu topluluğu, ‘Create a Zoi’ hashtag etkinliği aracılığıyla benzersiz Zoi’lerini sosyal medya platformlarına taşıyarak kreasyonlarını paylaşabilecekler. Seçilen katılımcılar, tişört ve file çanta gibi özel inZOI ürünlerini almaya hak kazanacak.
inZOI Yapımcısı ve Yönetmeni Hyungjun Kim, duygularını şu sözlerle ifade etti, “inZOI, kullanıcıların hayal güçlerini özgürce ifade edebilecekleri yaratıcı bir alan sağlamaya odaklanıyor. Dünya çapında kullanıcıların ‘Canvas’ adlı UGC platformu aracılığıyla tasarımlarını paylaştıkları canlı bir oyuncu topluluğu oluşturmayı hedefliyoruz. Oyunseverlerin inZOI: Character Studio aracılığıyla yaratıcılıklarını sınırsızca kullanmalarını ve inZOI’de benzersiz deneyimler yaşamalarını umuyoruz.”
Overwolf ile Mod Desteğinin Temelleri Atıldı
 
 
KRAFTON ayrıca kullanıcılarına oyun içi uygulamalar, modlar ve özel oyun sunucuları oluşturma, dağıtma ve bunlardan para kazanma olanağı tanıyan bir platform olan Overwolf ile bir partnerliğe imza attıklarını duyurdu. Bu ortaklıkla içerik oluşturucularına CurseForge üzerinde sergilenebilecek inZOI modları oluşturma imkânı sunuluyor. Böylece, inZOI oyuncu topluluğunun temel oyunu geliştirmesine ve lansmandan itibaren deneyimlerini daha da özelleştirmesine ve paylaşmasına olanak tanınıyor.
Overwolf CEO’su Uri Marchand iş birliğiyle ilgili düşüncelerini “KRAFTON ile ortaklığımız sayesinde inZOI’nin piyasaya çıkacağı ilk günden itibaren renkli ve kreatif bir oyuncu topluluğu oluşturma vizyonlarını gerçekleştirmelerine yardımcı olmaktan heyecan duyuyoruz.
 
KRAFTON, CurseForge aracılığıyla inZOI modlarına çok özel bir platformun kapılarını açarak topluluğun yaratıcı vizyonlarını hayata geçirmeleri için en iyi araçlara ve kaynaklara sahip olmasını sağlıyor. Oyun deneyiminin sayısız oyuncu tarafından oluşturulan içeriklerle nasıl geliştirileceğini görmek için sabırsızlanıyoruz,” sözleriyle paylaştı.
 
basın bülteni 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu